www.sitipayung.com.my

Thursday, July 21, 2016





Saya Rasa Berdosa!!
Saya tahu Miri kini sibuk dengan kedatangan lebih 1500 atlet, pegawai dan penyokong #sukma #sarawak dari serata Malaysia dan Brunei.

Saya tahu mereka nanti akan sibuk mahu membeli kek lapis Sarawak dan saya akan rasa kesal dan berdosa jika kenangan mereka nanti akan menjadi buruk dengan kek lapis yang mahal, cepat berkulat dan tak sedap. 


Misi saya mahu memastikan mereka mendapat kek lapis Sarawak yang terbaik seperti dari #sitipayung. Mahukah kitak orang Miri memanjangkan pada geng-geng sukma untuk berbeli kek di Siti Payung?

Esok kami akan mengedarkan kad diskaun RM1 sebanyak 1000 keping di Stadium Bandaraya Miri dan di beberapa tempat. Mun sik dapat, save ajak gambar tok dan tunjuk ajak pada cashier kami.

#sukanmalaysia
#johor #melaka #negerisembilan #kualalumpur #perak #kedah#pulaupinang #perlis #kelantan #pahang #terengganu #sabah#karate #pelayar #sepaktakraw





No comments:

Post a Comment